TXANTXALGARA!!

GABONAK 2015

GABONAK 2015. AURTENGO GABONETAN EKINTZA UGARI!!

ABENDUA

22, ASTEARTEA:   16:30  INGURUGIRO TAILERRA BARBANTXOREKIN kultur Etxean.

23, ASTEAZKENA: 16.30-19.00, IHARDUERA DESBERDINAK ADINAREN ARABERA:

- PSIKOMOTRIZITATE GELA ZABALIK egongo da 2-3 URTE arteko umeentzat (*)

- SORMEN TAILERRA 4-8 URTE bitartekoentzat Kultur Etxean.

- KOMIKI TAILERRA 9-12 URTE bitartekoentzat Kultur Etxean.

24, OSTEGUNA:   18.00   BADATOR OLENTZERO!!, UDALETXE AZPIAN GURE ZAIN EGONGO DA!

25, LARUNBATA:  17.30   SOROPERI EGUNA, TXANTXALGARA (mitologiaz ahaztu al gara?) PAILAZO

TALDEA Kultur Etxean

29, ASTEARTEA: ZINEA KULTUR ETXEAN:

16.30-18.00, 4-7 URTE bitarteko aurrentzat

18.30-20.00, 8 URTETIK aurrera

Oharra: Posible izango da 2-3 urteko umeen zaintzarako gurasoen partehartzea eskatzea txandak eginez

Antolatzailea: EKAIN GURASO ELKARTEA

Laguntzailea: Zestoako Udala

GAZTAINERRE EGUNEKO OLINPIADETAN GURASO BEZELA PARTE HARTZERA GONBIDATZEN ZAITUGU.BIHAR IZEN EMATEKO AZKEN EGUNA.

Eskolatik etxeetara bideratu den zirkularra dela eta gogorarazteko bihar dela izen emateko azken eguna:

Zirkularrak hau zioen:

"Dagoeneko ari zaigu Gaztainerre eguna hurbiltzen eta honekin batera dagozkien olinpiadak. Antolatutako jolasetan parte hartu nahi bazenu(lokotx biltzen, sokatiran, txingan, txapel jaurtiketan, …) idatzi zure izena eta telefonoa eta bueltatu orria eskolara. Aurrerago, guraso elkarteko kideek zein jolasetan suertatu zaren adieraziko dizute.

Animatu eta eman zure izena !! Agur bat.

IZENA EMATEKO EPEA: Azaroaren 6a

GAZTAIN ERRE EGUNA: AZAROAREN 20

EGITARAUA: 14:45 – Desfilea

15:00 – Olinpiadaren hasiera

16:00 – Gaztain jana, musika eta abestiak.

OHARRA: Eskola autobusa erabili eta eskola bertan geratu behar baduzue 16:30etan, zuen tutoreari abisatu.

Horrela bada, Ekain guraso elkartetik animatzen zaituztegu  Gaztainerre eguneko Olinpiadetan parte hartzera.

Guraso eta ikasleak elkarrekin lehian. Festa honetan izaten da saltsa maltsa, irribarre eta algara.

Dudan bazaude eta gogoa piztu bazaizu bihar duzu izena emateko azken eguna. Hurbildu ikastetxeko harrerara eta izena eman besterik ez duzu egin behar.

Han ikusiko gara! Ondo segi!

Ekain guraso elkartea

GOGORATU BIHAR GURASOENTZAT ANTOLATU DUGUN BATZAR OROKORRA OSPATUKO DELA. GARRANTZITSUA BERTAN IZATEA.

Bihar, azaroak 5 osteguna, gaueko bederatzietan,ikastetxeko jangelan urteroko batzar orokorra ospatuko dugu. Gurasoentzako antolatzen den bilera honetan zuen asistentzia beharrezkoa ikusten da bai ikastetxe eta bai guraso elkarteko zuzendaritza taldearentzat. Bertan ikastetxeko jardueraren memoriaz gain guraso elkartearen ekintzen nondik norakoaz informatuko da. Bukaeran guraso elkarteko zuzendaritza talde berria eratuko da zozketa bidez.

Horrela bada, bertan izango zaretenaren zain agurtzen gara,

ondo segi eta bihar arte!

Ekain guraso elkartea

KIROLAZ JOSTAKO TALDE ETA ORDUTEGIAK

Datorren astelehenean, urriak 19an emango diogu hasera kirolaz jostari. Hemen dituzue talde eta ordutegiak.

ORDUA: 16:45 – 17:30

MARIA ILLARRAMENDI                            AYAAN FAKHAR

OIER IRURE                                             MADDI GOIKOETXEA

ANDER LIZARBURU                                 MADDI ARANGUREN

Ordainketa ondoko kontu korrontean egin behar da:

Kutxabank   2095 5033 17 1060634713

Prezioa: 40 euro

Kontzeptua: Ikaslearen izena

Norbaitek arazoren bat badu, eskolara etorri edo lehenengo egunean bertan Aitzoli komentatu.

Eskerrik asko!!