GURASOENTZAT FORMAKUTZA SAIOA

Guraso agurgarriok:

Guraso Elkarteak gonbidatzen zaituzte Lehen Hezkuntzako gurasoentzat antolatutako saio honetara.

GAIA:" NOLA SENTITU GURASO BEZALA ONDO ETA SEGURU". Gurasoen gaitasun emozionalak eta hezigarriak garatu.

Eguna: Maiatzak 5, osteguna.

Ordua: 17.30

Non: Kultur Etxea.

ANIMATU ZAITEZ !!

Oharra: saioa euskaraz izango da.

HEZKIDETZA MINTEGIA GURASOENTZAT

Datorren Marxoak 9 eta 16 Eskolan bertan HEZKIDETZA mintegia antolatu da GURASOENTZAT, eskola garatzen ari den Hezkidetza proiektuan parte hartu dezaten. Guraso denak gonbidatuta zaudete:

- Non: Eskolako Jantokian.

- Iraupena: 17.30-19.00.

HEMEN DUZUE AURTENGO INAUTERIETAKO ARGAZKI BILDUMA!

Argazki galeria ikusteko klikatu HEMEN

AURTENGO INAUTERIETAN ERE GURASO ELKARTEAK JARRIKO DU BERE FESTA ETA GIROA

Urtero moduan larunbateko merienda eta astearteko festa (merienda eta musika) guraso elkarteak eskainiko ditu.

Hemen besteak beste guk antolatutako eta herrian izango den INAUTERIAK 2016 egitaraua:

- OTSAILAK 6 LARUNBATA: - 17.00tan MERENDOLA GURE TXOKOA ELKARTEAN.

- OTSAILAK 9 ASTEARTEA: - 16.30tik 19.30tara MUSIKA ENDARA DEEJAYS discyockey taldearekin.

- 17.00TAN MERENDOLA GURE TXOKOA ELKARTEAN.

2015EKO GABONETAKO ARGAZKIAK

Hemen duzue aurtengo Gabonetako argazki bilduma!!!!

Ekain Guraso elkartea

Argazki galeria ikusteko klikatu HEMEN