UMEEN EGUNEKO BAZKARIA

IRAILAK 11 - IGANDEA

Laranjadi inguruan edo kiroldegiko aterpean 14.00 etan.

MENUA ETA PREZIOAK:

- H.H.ko ikasleak: makarroiak, oilaskoa, izozkia, ogia eta ura: 5€.

- L.H.ko ikasleak: makarroiak, oilaskoa, izozkia, ogia eta ura: 9€.

- D.B.H/Helduak: makarroiak, oilaskoa, izozkia, ogia, ura eta kafea: 11 €.

TXARTELEN SALMENTA - ORDUTEGIA (Udaletxe azpian):

- Irailak 2, ostirala: 19.00 - 21.00.

- Irailak 3, larunbata: 12.00 - 14.00 /19.00- 21.00.

- Irailak 4, igandea: 12.00 - 14.00.

ANIMATU ZAITEZTE!!

MAGIA IKUSKIZUNA "TOR" MAGOAREKIN!

Nahi al dezue magia ikuskizun ikaragarri batetaz gozatu "TOR" mago ezagunarekin? Zestoan izango da Ekainaren 17an (ostirala), arratsaldeko 17.00etan Udaletxe azpian. Ondoren, merendola egingo dugu Gure Txokoa elkartean 18.00ak aldera.

Animatu zaitezte! Ikuskizun paregabea izango da!

Zestoako Herri Azoka 2016

Hemen dituzue Herri Azokan atera ditugun argazkiak!!

Ikusteko, egin ezazu klik HEMEN.

UMEEN DANBORRADAKO ARGAZKIAK

Aurtengo Santakutzetako umeen danborradaren argazkiak ikusi nahi badituzu klikatu HEMEN

DANBORRADAKO ARROPAK

Danborradako arropa banaketan Lehen Hezkuntzako umeen artean nahasketa batzuk izan genituen bai tallan eta bai koloretan (neskei jaka gorria dagokie eta mutilei urdina). Bai kolorea edo/eta bai talla gaizki daukatenak aldatzeko OSTIRALEAN, APIRILAK 29, ARRATSALDEKO 17.00 ETATIK 18.00 TARA ZESTOAKO ANBULATEGI ZAHARREAN egongo gara. Barkatu eragozpenak.

Ekain Guraso Elkartea