XAKE IKASTAROA DELA ETA BI TALDE OSATU DIRA. HEMEN INFORMAZIOA.

Bihar hasiko da Ekain guraso elkartetik antolatu dugun xake ikastaroa. Apuntatu diren ikasle kopurua kontutan hartuta bi talde osatu ditugu. Ikastaroa ekainak 9 eta 11ean egingo da kultur etxean eta hemen talde bakoitzaren ordutegia:

16:00-16:45      2.mailatik 6.maila arteko ikasleak.

16:45-17:30      1. mailako ikasleak

Aurrez aditzera eman genuen bezala, Azkoitiko Xake Taldeko kideek emango dute ikastaroa.

Ondo segi!

Ekain guraso elkartea

XAKE SAIOAK ANTOLATU DITUGU AURTEN ERE. IZENA EMAN BEHAR DA AURRETIK IKASTETXEAN.

Guraso agurgarriok:

Ikasturteari amaiera emateko berriro ere Xake (ajedrez) ikastaroa antolatu dugu LHko ikasleentzat. Ikastaro honetan 6-12 urte bitarteko ikasleek parte hartu dezakete.

·         NOIZ: Ekainak 9 (asteartea) eta 11 (osteguna)

·         ORDUA: 16.00tatik-17.30ra( ordutegia talde kopuruaren arabera antolatuko da)

·         IRAKASLEAK: Azkoitiko Xake taldeko kideak.

·         LEKUA: Kultur Etxean (partaideen arabera gela egokituko da)

·         IZEN EMATEA:    ezinbestekoa izango da eskolan izena ematea. Horretarako bideratu dugun esku orria beteta aurkeztu beharko dute interesatuek ikastetxeko harreran ( eskolatik pasako zaie zirkularra).

·         IZENA EMATEKO EPE MUGA: Ekainak 5 Ostirala.

Animatu eta parte hartu!!

Ekain Guraso Elkartea